mBank spouští naplno kampaň na internetové bankovnictví a změnu firemního designu

mBank

mBank

Vedle obdélníkového loga bude mBank využívat koncept ikon. Tuto vizuální změnu mBank provází rozsáhlá reklamní kampaň, která začala teasingem v ulicích větších měst začátkem února a naplno se rozbíhá od tohoto týdne. Cílem kampaně je představit jak změnu firemního designu, tak novinky v internetovém bankovnictví.

„Změny budeme provádět postupně, do několika týdnů budou v nových barvách všechny naše mKiosky a Finanční centra,” říká šéf marketingu mBank pro Českou republiku a Slovensko, Michal Pokluda. Banka na kampani spolupracovala s kreativní agenturou Yashica. Myšlenka televizního spotu „Jako doma“ vznikla ve spolupráci s agenturou Mustard, na její realizaci se podílela produkční společnost Filmservis, režie se ujal Tomáš Mašín.

Koncept nového loga připomínající čárový kód je z dílny agentury BNA. Vybraná škála barev navazuje na barvy současného loga s květinkou a vyjadřuje blízkost k zákazníkům a pochopení jejich potřeb.