McCanni přetáhli Zaraguze Jelínka a Soukupa

Jan Jelínek (v brýlích) a Ivan Soukup, posily McCann Prague

Jan Jelínek (v brýlích) a Ivan Soukup, posily McCann Prague Zdroj: McCann

Agentura McCann Prague má od května dvě významné posily svého kreativního týmu. Na pozici executive creative director přichází Jan Jelínek, jako senior copywriter nastupuje Ivan Soukup.

Jan Jelínek přichází do McCannů ze Zaraguzy, kde stál během uplynulých let u zrodu několika významných kampaní. Mimo jiné se jednalo například o zpívající čokoládu (Studentská pečeť), Olympus Photobrick, Axe Etiketa 21. století nebo projekt „Heineken City Symphony“.

Do McCann Prague se vrací po zhruba pěti letech, mimo Zaraguzu, kde působil jako creative director, získával zkušenosti například v 2Fresh Prague nebo Loosers. V rámci svého nového působení v McCannu se bude věnovat rozvoji stávajících klientů, aktuálně se například podílí na přípravě globálních konceptů pro společnost Nokian Tyres.

Jelínek jako executive creative director doplňuje seniorní sestavu McCannu Lars Killi (creative director) a Joseph Ali Tehranian (executive creative director), kteří budou v agentuře působit i nadále. Spolu s nimi se soustředí na další rozvoj kreativního oddělení a přípravu projektů, které budou mít mezinárodní přesah a potenciál.

Ivan Soukup nastupuje do McCann Prague jako senior copywriter. Před svým příchodem pracoval mimo jiné ve VCCP, Scholz & Friends, followbubble a naposledy jako creative group head v Zaraguze. Bude se věnovat stávajícím klientům agentury, v minulosti připravoval několik významných kampaní pro pivní značky (Břežňák, Krušovice) nebo projekt „Mizející obchody“ pro ČSOB.