Mediální dům televize Barrandov a Týdne vloni skončil v plusu

Soukup

Soukup

Mediální dům Empresa media vloni skončil v zisku 23,5 milionu korun. Rok předtím přitom činila ztráta skupiny 37,7 milionů. Televizní stanice Barrandov měla v loňském roce ztrátu 32,7 milionů korun, v roce 2012 to bylo 333 mil. Kč.

„Samozřejmě, že nejsme se ztrátou u TV Barrandov spokojeni, ale máme stále na paměti, že šlo teprve o první rok, kdy jsme měli tuto stanici pod plnou kontrolou. Z tohoto pohledu je vylepšení hospodaření o 300 milionů významným úspěchem, přičemž dobrou zprávou je, že se nám nejenom dařilo zvyšovat výnosy i efektivněji řídit náklady,“ uvedla Marcela Hrdá, generální ředitelka TV Barrrandov.

Celkové tržby skupiny (včetně TVB a ostatních dceřiných společností) dosáhly vloni výše 859 milionu Kč. Za letošní rok firma očekává souhrnné tržby 1,3 mld. Kč. Zatímco v roce 2012 byl podíl příjmů z prodeje digitálních a elektronických produktů na úrovni 20 procent, vloni dosáhl 36 procent.

Meziroční nárůst investic do nákupu reklamního prostoru v produktech skupiny pak za první čtvrtletí letošního roku činí 46 procent.