Nově vybraná agentura PHD bude společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče poskytovat kompletní servis mediálního plánování a nákupu od 1. dubna 2013.
„Nabídka mediální agentury PHD, která v tendru zvítězila, nejlépe splňovala naše představy a očekávání. Od spolupráce si do budoucna slibujeme kvalitnější mediamix a koncepční přístup s ohledem na nové trendy v marketingové komunikaci,“ komentuje výběr mediální agentury, marketingový ředitel společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče Miroslav Veselý.
Uzavřené výběrové řízení, jehož se účastnily tři přední mediální agentury působící v České republice – Mediacom/GroupM, PHD/OMG a stávající agentura Starcom/Publicis Groupe, bylo vyhlášeno v závěru minulého roku a skončilo na konci února 2013. Úkolem vítězné mediální agentury PHD bude poskytování kompletního servisu v oblasti poradenství, analýz, plánování a nákupu reklamního času a prostoru v médiích. Agentura PHD nahradí stávající agenturu Starcom, jež poskytovala společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče mediální služby od roku 2005.