Mediální tendr značek Bosch a Siemens vyhrála agentura PHD

Továrna Bosch v Jihlavě

Továrna Bosch v Jihlavě Zdroj: ctk

Společnost Bosch a Siemens domácí spotřebiče vybrala v rámci výběrového řízení novou mediální agenturu. Stala se jí agentura PHD komunikační skupiny Omnicom Media Group. Uzavřené výběrové řízení, jehož se účastnily tři přední mediální agentury působící na českém trhu, skončilo na konci února.

Nově vybraná agentura PHD bude společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče poskytovat kompletní servis mediálního plánování a nákupu od 1. dubna 2013.

„Nabídka mediální agentury PHD, která v tendru zvítězila, nejlépe splňovala naše představy a očekávání. Od spolupráce si do budoucna slibujeme kvalitnější mediamix a koncepční přístup s ohledem na nové trendy v marketingové komunikaci,“ komentuje výběr mediální agentury, marketingový ředitel společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče Miroslav Veselý.

Uzavřené výběrové řízení, jehož se účastnily tři přední mediální agentury působící v České republice – Mediacom/GroupM, PHD/OMG a stávající agentura Starcom/Publicis Groupe, bylo vyhlášeno v závěru minulého roku a skončilo na konci února 2013. Úkolem vítězné mediální agentury PHD bude poskytování kompletního servisu v oblasti poradenství, analýz, plánování a nákupu reklamního času a prostoru v médiích. Agentura PHD nahradí stávající agenturu Starcom, jež poskytovala společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče mediální služby od roku 2005.