Ministerstvo zdravotnictví plánuje masivní preventivní kampaň
Kampaň by se měla zaměřit zejména na podporu programů screeningu nádorů prsu, děložního hrdla a kolorekta a podle zadávací dokumentace budou její součástí, PR aktivity, krátký film, televizní a rozhlasové spoty, tisková inzerce, komunikace na internetu nebo například road show. Zadavatel bude vyžadovat i provedení průzkumu veřejného mínění. Kampaň je naplánovaná na dva roky a poběží ve třech etapách – na jaře a na podzim 2014 a v první polovině roku 2015.
Uzávěrka nabídek je 4. října 2013, k podpisu smlouvy s vítězem by mělo dojít během listopadu. Hlavním hodnotícím kritériem je nabídková cena (80 %), druhým hlediskem s váhou 20 % je celková koncepce kampaně a analýza rizik. Projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj v Integrovaném operačním programu.