Mladá fronta chystá další akvizice

Generální ředitel Mladé fronty David Hurta

Generální ředitel Mladé fronty David Hurta

„Brána pro peníze do skupiny Nova je znovu otevřená,“ to byla slova Pavla Krbce, který na dnešní Velké mediální debatě v rámci konference Czech Internet Forum reprezentoval společnost CET 21. Reagoval jimi na Jána Simkaniče, který v roli moderátora vyzval zástupce přítomných médií, aby představili své vize pro příští rok.

„My půjdeme cestou dalšího zkvalitňování obsahu. Jsme silná televize, která letos výrazně zvýšila zásah díky internetu, primárně se profilujeme videoreklamou a v tuto chvíli jsme asi jediný subjekt v České republice, kde si inzerenti, kteří se nechtějí spojovat s kradeným obsahem, mohou pořídit prostor a to i v rámci balíčku společně s televizní reklamou,“ prezentoval plány televize Prima Daniel Grunt.

Příležitosti představit publiku v hledišti divadla Archa budoucnost Seznamu se chopil jeho výkonný ředitel Michal Feix: „Chceme nabídnout ještě efektivnější nástroje, kde má smysl cílení, chystáme další tlak na efektivitu Skliku a jestli na něco budeme dbát, pak to bude naše neutralita,“ čímž reagoval na část diskuse, která byla věnovaná nezávislosti médií. Generální ředitel Mladé fronty David Hurta i člen představenstva skupiny Mafra Roman Latuske v této souvislosti odmítli jakoukoli možnost, že by majitelé jejich mediálních skupin ovlivňovali redakční obsah jednotlivých titulů.

Také zástupci vydavatelů poodhalili plány pro příští rok. „Budeme se chtít i nadále zvětšovat, připravujeme další akvizice. Co se týče inzerce, je naší prioritou hlavně online a televize,“ řekl generální ředitel Mladé fronty David Hurta. Na konferenci informoval, že Mladá fronta za rok 2012 vykáže ztrátu zhruba 40 milionů korun, jenž souvisí s akvizicemi v předchozích třech letech. V příštím roce by se vydavatelství mělo podle něj dostat na černou nulu.

Economia bude podle Vladimíra Piskáčka v roce 2014 silným konsolidovaným mediálním domem s naprosto vydefinovanými produkty, přibude řada produktů na straně odborného kvalitního ekonomického čtení i na straně masové distribuce a návštěvnosti.

„Nabídneme kvalitní, nezávislý a neutrální obsah, obrovský zásah a vydefinované cílové skupiny v segmentech, ve kterých se pohybujeme. Co se týče onlinu, tak se během příštího roku chystáme postupně uvést řadu nových projektů,“ představil příští rok z pohledu vydavatelství Ringier Axel Springer Matěj Hušek