Mladá fronta chystá další akvizice

„My půjdeme cestou dalšího zkvalitňování obsahu. Jsme silná televize, která letos výrazně zvýšila zásah díky internetu, primárně se profilujeme videoreklamou a v tuto chvíli jsme asi jediný subjekt v České republice, kde si inzerenti, kteří se nechtějí spojovat s kradeným obsahem, mohou pořídit prostor a to i v rámci balíčku společně s televizní reklamou,“ prezentoval plány televize Prima Daniel Grunt.
Příležitosti představit publiku v hledišti divadla Archa budoucnost Seznamu se chopil jeho výkonný ředitel Michal Feix: „Chceme nabídnout ještě efektivnější nástroje, kde má smysl cílení, chystáme další tlak na efektivitu Skliku a jestli na něco budeme dbát, pak to bude naše neutralita,“ čímž reagoval na část diskuse, která byla věnovaná nezávislosti médií. Generální ředitel Mladé fronty David Hurta i člen představenstva skupiny Mafra Roman Latuske v této souvislosti odmítli jakoukoli možnost, že by majitelé jejich mediálních skupin ovlivňovali redakční obsah jednotlivých titulů.
Také zástupci vydavatelů poodhalili plány pro příští rok. „Budeme se chtít i nadále zvětšovat, připravujeme další akvizice. Co se týče inzerce, je naší prioritou hlavně online a televize,“ řekl generální ředitel Mladé fronty David Hurta. Na konferenci informoval, že Mladá fronta za rok 2012 vykáže ztrátu zhruba 40 milionů korun, jenž souvisí s akvizicemi v předchozích třech letech. V příštím roce by se vydavatelství mělo podle něj dostat na černou nulu.
Economia bude podle Vladimíra Piskáčka v roce 2014 silným konsolidovaným mediálním domem s naprosto vydefinovanými produkty, přibude řada produktů na straně odborného kvalitního ekonomického čtení i na straně masové distribuce a návštěvnosti.
„Nabídneme kvalitní, nezávislý a neutrální obsah, obrovský zásah a vydefinované cílové skupiny v segmentech, ve kterých se pohybujeme. Co se týče onlinu, tak se během příštího roku chystáme postupně uvést řadu nových projektů,“ představil příští rok z pohledu vydavatelství Ringier Axel Springer Matěj Hušek