MND vytáhla do kampaně svého těžaře

Novou kampaň odstartovala společnost MND 25. února, kromě TV využívá i tisk, rozhlas i online inzerci. Aktuální kreativa je zcela nová, vychází nicméně z dlouhodobého komunikačního konceptu značky.
„Po dvou letech, kdy nám původní TV spot velmi dobře zafungoval k vytvoření povědomí a základního image MND, jsme chtěli novou kampaní ještě více vysvětlit výhody dodávek plynu a elektřiny od nás. Možnost popsat naše výhody napřímo naším kolegou s těžby nás napadla téměř okamžitě a jsme rádi, že jsme takového kolegu, který se před kameru nebojí postavit, našli,“ říká Jan Sýkora, vedoucí marketingu MND. Operátor vrtné plošiny se stal hlavním hrdinou nejen televizního spotu, ale i všech promo materiálů MND.
Kampaň připravila agentura Publicis, produkci zajišťovala agentura Armada films.