Na cestě: Braníček, Čtvrtníček, Kaufland & Panenka

Petr Čtvrtníček při natáčení spotu pro Braník

Petr Čtvrtníček při natáčení spotu pro Braník Zdroj: PR.Konektor

V květnu budou spuštěny dvě výrazné kampaně. Petr Čtvrtníček se v roli režiséra už pošesté spojil s pivem Braník, Antonín Panenka zase podpoří další ze série reklam Kauflandu Z lásky k Česku.

Společnost Pivovary Staropramen ve spolupráci s kreativní agenturou Jazz a společností Filmservice dotočily nové spoty reklamní kampaně na pivní značku Braník, jejichž režie se již po šesté v řadě ujal herec a režisér Petr Čtvrtníček. S brandem spolupracuje od roku 2007.

„S Braníčkem jsme si užili pěknou jízdu! Při natáčení autobusácké road movie jsme v okolí Českého Dubu najeli za první natáčecí den nějakých 300 km! A kam že se jelo? Na pivo, vážení, na točenej!“ komentuje natáčení Petr Čtvrtníček.

Nový reklamní spot nese pracovní název Rituál a stane se součástí kampaně, která odstartuje v květnu.

Z lásky k mičudě

V pražských Kaizlových sadech zase proběhlo natáčení nového spotu obchodního řetězce Kaufland. V hlavních rolích se představili mistr Evropy z Bělehradu Antonín Panenka a současný fotbalový reprezentant a hvězda bundesligové Herthy Berlín Vladimír Darida.

Třicetisekundový spot v režii Michaela Baumbrucka a s kreaticou od agentury Glanzer + Partner je součástí ucelené marketingové komunikace Kauflandu Z lásky k Česku, tentokrát nazvaný Z lásky k fotbalu.

Natáčení spotu pro Kaufland s Antonínem Panenkou a  Vladimírem Daridou.Natáčení spotu pro Kaufland s Antonínem Panenkou a Vladimírem Daridou. | Medea

„Co se týká natáčení reklam, tak je to pro mě premiéra. V reprezentaci jsme už točili spot pro mobilního operátora, ale to bylo kratičké. Celý den na place jsem poprvé,“ sdělil své dojmy Darida.

Antonín Panenka už je matadorem nejen fotbalovým, ale také hereckým: „Jako čtrnáctiletý jsem si zahrál ve filmu Objev na Střapaté hůrce. Bylo velmi příjemné, že jsem na natáčení strávil skoro tři měsíce, nemusel jsem chodit do školy a dostal jsem denně deset korun kapesného, což jsem dřív neznal.“

Spot bude poprvé vysílán 11. května.