Na Engage Prague opět dorazí marketingové hvězdy

Na Engage 2015 probíhal networking u buřtů a piva

Na Engage 2015 probíhal networking u buřtů a piva Zdroj: Repro Strategie

Konference Engage Prague, kterou pořádají čeští Socialbakers, se letos v květnu vrátí do Prahy. O své zkušenosti především z oblasti sociálních sítí se podělí hvězda YouTube Alfie Deyes, mezi řečníky je také NASA, fotbalový klub Paris Saint-Germain, Universal Music nebo Red Bull Air Race.

Od 11. do 13. května se Praha opět stane místem, kde se potkají špičky světového marketingu. Na účastníky Engage Prague čekají i letos kromě hlavní konference dva dny plné workshopů. Účast v tuto chvíli přislíbilo více než 30 řečníků a zaregistrováno je již několik stovek hostů z celého světa.

Na loňský ročník Engage Prague dorazila tisícovka hostů z více než 70 zemí světa. „Dokázali jsme do Prahy přivézt ty nejlepší marketéry a letos tomu nebude jinak. Osobně se velmi těším na Veronicu McGregor z NASA, která založila jejich první účet na Twitteru a od té doby se svým týmem získala mnoho ocenění na poli marketingu a sociálních sítí,“ říká Jan Řežáb, jeden ze zakladatelů Socialbakers.

Mezi dalšími řečníky je například Olivier Robert-Murphy z Universal Music, Julien Jalouzet z fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Pavel Turek z Red Bull Air Race a více než dvě desítky dalších jmen. Do Prahy přiletí jeden z nejznámějších YouTuberů Alfie Deyes, kterého nejen na YouTube sleduje skoro 10 milionů fanoušků po celém světě.

Alfie Deyes dorazí na Engage PragueAlfie Deyes dorazí na Engage Prague | archivHvězda YouTube Alfie Deyes dorazí na Engage Prague

„Engage Prague už není pouze pro marketéry, spousta z nich bere do Prahy také své manažery a generální ředitele, kteří tam hledají inspiraci pro budoucnost své značky. I proto jsme pozvali řečníky, jako je Alfie Deyes, a další influencery, se kterými značky stále více a více spolupracují,“ dodává Řežáb.

V rámci Engage Prague kladou Socialbakers důraz především na vzdělávání marketérů. „Formát workshopů se velmi osvědčil a byla to jedna z nejlépe hodnocených částí konference. Trvají v průměru tři hodiny, účastníci pracují v malých skupinkách a učí se opravdu od těch nejlepších v oboru,“ vysvětluje Řežáb. Workshopy letos povedou například zástupci značek jako BBC, NATO, Desigual, L'Oréal, Microsoft a nově také tzv. influenceři. Dorazí známý fotograf Eelco Roos, kterého na Instagramu sleduje půl milionu fanoušků, nebo Paula Coop McCrory, kterou sledují více než 4 miliony lidí na Pinterestu.

Socialbakers navážou na spolupráci jak s JAD Productions, se kterými společně vyhráli evropskou cenu EuBEA za nejlepší konferenci roku 2015, tak s Ambiente, kteří se postarají o catering.

Novinkou Engage Prague 2016 bude především to, že se celá akce uskuteční v přilehlých prostorách Fora Karlín, kde mají Socialbakers kanceláře. „Máme za cíl zlepšit networking mezi účastníky, a proto jsme se domluvili na spolupráci s našimi sousedy – Economií, Eskou, Apiary a Kotelnou 55. Tam všude se uskuteční workshopy a tím pádem se budou účastníci pořád pohybovat na jednom místě,“ říká Klára Honzíková, Global Events Director Socialbakers.