Jedním z českých úspěchů na EEA 2012 je komunikační kampaň postavená na tématu financí a nevěry realizovaná agenturou Bison & Rose pro značku Era. Projekt zaměřený na to, jak Češi financují své zálety, vyhrál hlavní cenu v kategorii finance a podle zprávy, která dorazila z Bison & Rose, porota ocenila nápad, kreativní provedení a mediální dopad.
„Je to obrovský úspěch. V soutěži byly stovky projektů. Porotě jsme zůstali v paměti díky nápadu poslat novinářům kromě výsledků průzkumu osobní milostné dopisy, kterými jsme je zvali na tiskovou konferenci. Výsledek byl velkolepý – o tuto příležitost nechtěl nikdo přijít, apartmá v hotelu Kempinski praskalo ve švech. Výbornou odezvu měla i publicita. Pro řadu médií bylo naše téma velkým tahákem pro diváky, čtenáře i posluchače,“ řekla o oceněné kampani Jana Lutonská z agentury Bison & Rose.
Na výsledkové listině European Excellence Awards se objevil ještě další český zástupce. Kategorii vypsanou pro Maďarsko, Česko a Slovensko ovládla pražská Ogilvy PR s kampaní Art of Office realizovanou pro společnost 3M Česko. Cílem soutěže o nejoriginálnější obrazec z post-it bločků byla kromě jejich proagace snaha o zahnání šedi z kancelářského prostředí.
Do šedesáti kategorií letošního ročníku European Excellence Awards bylo přihlášeno téměř 1500 projektů, které hodnotila porota složená ze třiceti renomovaných odborníků ze všech odvětví komunikace a public relations v Evropě. Slavnostní vyhlášení EEA 2012 se konalo 6. prosince v historické budově Camden Roundhouse v Londýně.