Na evropské PR soutěži uspěly dvě české agentury

Ceny za nejlepší evropské PR byly rozdány

Ceny za nejlepší evropské PR byly rozdány

6. ročník evropské soutěže European Excellence Awards, jehož výsledky byly vyhlášeny 6. prosince v Londýně, přinesl velký úspěch dvěma českým zástupcům. V kategorii Finace zvítězila agentura Bison & Rose, v kategorii vypsané pro region Maďarsko, Česko a Slovensko uspěla Ogilvy PR.

Jedním z českých úspěchů na EEA 2012 je komunikační kampaň postavená na tématu financí a nevěry realizovaná agenturou Bison & Rose pro značku Era. Projekt zaměřený na to, jak Češi financují své zálety, vyhrál hlavní cenu v kategorii finance a podle zprávy, která dorazila z Bison & Rose, porota ocenila nápad, kreativní provedení a mediální dopad.

„Je to obrovský úspěch. V soutěži byly stovky projektů. Porotě jsme zůstali v paměti díky nápadu poslat novinářům kromě výsledků průzkumu osobní milostné dopisy, kterými jsme je zvali na tiskovou konferenci. Výsledek byl velkolepý – o tuto příležitost nechtěl nikdo přijít, apartmá v hotelu Kempinski praskalo ve švech. Výbornou odezvu měla i publicita. Pro řadu médií bylo naše téma velkým tahákem pro diváky, čtenáře i posluchače,“ řekla o oceněné kampani Jana Lutonská z agentury Bison & Rose.

Na výsledkové listině European Excellence Awards se objevil ještě další český zástupce. Kategorii vypsanou pro Maďarsko, Česko a Slovensko ovládla pražská Ogilvy PR s kampaní Art of Office realizovanou pro společnost 3M Česko. Cílem soutěže o nejoriginálnější obrazec z post-it bločků byla kromě jejich proagace snaha o zahnání šedi z kancelářského prostředí.

Do šedesáti kategorií letošního ročníku European Excellence Awards bylo přihlášeno téměř 1500 projektů, které hodnotila porota složená ze třiceti renomovaných odborníků ze všech odvětví komunikace a public relations v Evropě. Slavnostní vyhlášení EEA 2012 se konalo 6. prosince v historické budově Camden Roundhouse v Londýně.