Na festivalu Golden Drum uspěli Young & Rubicam
Zlato Young & Rubicam získali za tiskové vizuály pro značku Biolit. Se stejnou kampaní slavily „Youngové“ úspěch již také na letošním festivalu Lions ve francouzském Cannes, kde se ve své kategorii dostali na třetí pozici. Další Grand Prix má agentura díky kampani z oblasti venkovní reklamy pro pivní značku Žatec. Prvním místem se mohou rovněž pochlubit agentury Mark BBDO za digitální kampaň pro Mercedes-Benz Jízda Vašeho života a Leagas Delaney za tiskovou inzerci značky FAB. Nejúspěšnější agenturní sítí letošního ročníku celé akce se stala McCann Erickson.
Biolit
Biolit Pavouci
Biolit Komáři
V porotě festivalu jsme měli hned dvojí zastoupení - kategorii Multi Channel předsedal Jaime Mandelbaum z Young & Rubicam a členem poroty Single Channel byl Martin Charvát, kreativní ředitel agentury Konektor.
Golden Drum, který se letos ve slovinské Portoroži konal od 9. do 11. října, je festivalem reklamy pro státy nové Evropy již od roku 1994. Vedle zemí střední a východní Evropy v něm například také soutěží marketingové agentury z Izraele, Egypta či Azerbajdžánu. Vloni si Češi z Portorože přivezli celkem tři zlaté a tři stříbrné bubny.