Na PR European Excellence Awards bodovali jak AMI, tak PR Konektor

PR Konektor

PR Konektor

PR agentura PR Konektor zvítězila v soutěži PR European Excellence Awards s kampaní pro stanici Sport1 společnosti Chello Central Europe s názvem „El Clásico – Souboj fanoušků Barca vs Real“ v kategorii „Sport and Lifestyle“. Další cenu si ze soutěže odváží AMI Communications, a to za PR kampaň pro VZP Nejlepší školní oběd.

V rámci kampaně Konektoru šlo zejména o upoutání pozornosti co největšího množství diváků a médií na vysílání legendárního El Clásica, zápasu mezi Realem Madrid a FC Barcelonou v televizi SportTV. „Kampaň jsme pojali kreativně a v rámci Česka vyhlásili celonárodní sčítání fanoušků obou fotbalových týmů. Tím se nám podařilo ve fanoušcích probudit ty správné emoce a vyburcovat je ke sledování derby,“ říká Jaroslav Duroň, Managing Partner společnosti PR.Konektor. Přenos El Clásica se zařadil mezi nejsledovanější přenosy v historii SportTV díky kombinaci mediální kampaně s využitím celebrit, zapojením oficiálních fanklubů (poprvé v ČR) a realizaci guerilla PR a dalších aktivit v rámci sociální sítě Facebook.

PR agentura AMI Communications si odváží první místo ze soutěže PR European Excellence Awards, a to v kategorii Maďarsko, Slovensko, ČR za PR kampaň pro VZP s názvem Nejlepší školní oběd.

Soutěž EEA oceňuje výjimečné výkony v mnoha komunikačních kategoriích, od interní komunikace až po Public Relations. Porota, která se skládá z 31 odborníků, hodnotila především kreativitu, inovativnost, efektivitu a komunikační strategii předložených projektů. V letošním ročníku EEA soutěžilo 1500 PR a komunikačních projektů z celé Evropy v 60 kategoriích.

Na fotografii zleva: Jaroslav Duroň (PR Konektor), Rostislav Starý (PR Konektor), Jakub Švestka (Chello Central Europe), Tomáš Vozáb (PR Konektor) a Václav Mozer (Chello Central Europe)