Průzkum potvrdil dlouhodobé prvenství Rádia Impuls, které proti předchozímu období dál navýšilo počet posluchačů o 21.000. Stanici, kterou po dohodě z loňského listopadu ovládla společnost Agrofert Andreje Babiše, ve sledovaném období patřilo zhruba 13 procent na trhu. Přírůstek o 46.000 zaznamenala i Evropa 2, naopak Frekvence 1 měla posluchačů o 35.000 méně. Nejposlouchanější veřejnoprávní stanici Radiožurnál, jež v poslechovosti zaznamenala čtvrté místo, ve druhém pololetí klesl počet posluchačů o 41.000 na 792.000 lidí. Mezi regionálními stanicemi na prvním místě zůstává Rádio Blaník (647.000). Na dalších místech skončily Country Rádio (233.000), Rádio Beat (219.000) a Radio Čas (197.000).
Ve srovnání jednotlivých mediálních zastoupení se vyměnilo pořadí na prvních pozicích. Na první místo se dostalo Regie Radio Music, které po zvýšení o víc než pět procent zastupuje 43,5 procenta trhu. Společnost Media Marketing Services o pět procent klesla a podle ukazatele poslechovosti zastupuje 32,7 procenta rozhlasových stanic. Následuje Media Master, která zastupuje 21,8 procenta rádií.
Postupně se tak začíná projevovat dohoda společnosti Regie Radio Music se skupinou Radio United Group, která byla uzavřena loni v prosinci. Podle smlouvy s majiteli rádií Country, Beat, sítě Kiss, Radia 1, Signál a Rádia Spin o obchodním zastupování spolu s již spolupracujícími stanicemi Impuls, Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Rockzone a Dance by podle dřívějšího prohlášení RRM měl podíl oslovených rozhlasových posluchačů činit přes 70 procent.