Největším zadavatelem lednového internetu je Student Agency

Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v prvním měsíci roku 2013 bannerovou reklamu v hodnotě 345 milionů korun. Meziměsíčně výdaje poklesly o 36 procent, nicméně i tak pokračuje rostoucí trend v internetové reklamě a oproti loňsku došlo k 38procentnímu navýšení. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevila společnost Student Agency, která v lednu využila internetový reklamní prostor v hodnotě 13,4 milionu korun. Na druhé příčce se umístil internetový prodejce Internet Mall s inzercí v hodnotě 11,9 milionů korun a na místě třetím provozovatel českých a slovenských internetových obchodů Internet Retail (11,1 milionů korun).
Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v lednu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 307 milionů korun: