Nescafé zahajuje „krémovou“ kampaň

Společnost Nestlé v těchto dnech zahajuje kampaň na kávu Nescafé Gold Crema. Poběží v televizi, v tisku, na internetu a v místě prodeje. Cílovou skupinou jsou individualisti ve věku 25 až 55 let, kteří rozpoznají co je v životě důležité a zaměřují se na kvalitu.
Spot a klíčový vizuál kampaně vznikl v agentuře Publicis Prague, produkci spotu zajistila společnost Boogie Films. Kampaň je určena pro český a slovenský trh.
Tým agentury Publicis pro Nescafé:
Senior Art Director: Šárka Fléglová
Senior Copywriter: David Podhola
Creative Director: Štěpán Zálešák
Account Director: Klára Buriánková
Senior Account Manager: Lucie Dubová
Producer: Denisa Dastychová
Na vzniku spotu se dále podíleli:
Director: Stephan Hadjam
DOP: Mark Bliss
Edit: Vera Berg
Music: Karel Havlíček
Production House: Boogie Films
Postproduction: UPP
Sound: Soundsquare