Nová kampaň Celaskonu cílí na Husákovy děti

Zentiva spustila v polovině října novou komunikační kampaň pro posílení image a znalosti jedné ze svých značek – Celaskon

Zentiva spustila v polovině října novou komunikační kampaň pro posílení image a znalosti jedné ze svých značek – Celaskon

Zentiva spustila v polovině října novou komunikační kampaň pro posílení image a znalosti jedné ze svých značek – Celaskon.

„Nebylo to těžké, cílová skupina jsou Husákovy děti, v podstatě stačilo na chvilku zavzpomínat, co jsme dělali jako děti. V zadání bylo vytvořit pozitivní nostalgii a propojit ji se značkou. Upřímně řečeno, tohle jsme ani moc neřešili, vzešlo to z příběhu úplně samo. Byla to příjemná práce, která vypadala spíš jako dobová rekonstrukce, než jako natáčení reklamy.“ komentuje vznik TV spotu kreativní ředitel Publicisu Jakub Hanzlíček.

Podívejte se na spot:

Kromě Publicisu se na vzniku kampaně podílela produkční společnost Armada Films, režie se ujal Roman Valent. V rámci kampaně budou vysílány dvě stopáže televizního spotu – 25 s a 15 s, televizní kampaň bude doplněná i o další promoční aktivity.