Nová kampaň Renaultu se točila v Česku
Na konci léta uvádí Renault nové spoty na své modely Captur, Clio a Fluence. Součástí kampaně, kterou připravila agentura Publicis Praha, je kromě dvou televizních spotů i tisková inzerce, online, rádio a POS. Cílem kampaně je vyzdvihnout nový vzhled modelů Renault a oslovit obě klíčové cílové skupiny. Proto agentura zvolila řešení se dvěma spoty, kdy je první zaměřen na muže a druhý na ženy.
Podívejte se na nové spoty:
Produkci spotů zajišťovala společnost Savage, režie se ujal Keith English, kreativní tým Publicisu vedl Jakub Hanzlíček. Pražský Publicis si možnost připravit kampaň vybojoval v rámci sítě a letos se mu to podařilo už podruhé. V únoru se v Praze točily spoty, které pak kromě Česka běžely i na Slovensku a v Maďarsku.
Prohlédněte si fotografie z natáčení podzimní kampaně: