Nová kampaň Renaultu se točila v Česku

Jak se točí Renault

Jak se točí Renault

Jak se točí Renault
Jak se točí Renault
Jak se točí Renault
Jak se točí Renault
Jak se točí Renault
10
Fotogalerie
Automobilka Renault uvedla 10. září nové spoty na své modely Captur, Clio a Fluence. Tendr na přípravu kampaně, která poběží nejen v Česku, ale i na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a v Pobaltí, vyhrála v rámci sítě Publicis Groupe Worldwide agentura Publicis Praha.

Na konci léta uvádí Renault nové spoty na své modely Captur, Clio a Fluence. Součástí kampaně, kterou připravila agentura Publicis Praha, je kromě dvou televizních spotů i tisková inzerce, online, rádio a POS. Cílem kampaně je vyzdvihnout nový vzhled modelů Renault a oslovit obě klíčové cílové skupiny. Proto agentura zvolila řešení se dvěma spoty, kdy je první zaměřen na muže a druhý na ženy.

Podívejte se na nové spoty:

Produkci spotů zajišťovala společnost Savage, režie se ujal Keith English, kreativní tým Publicisu vedl Jakub Hanzlíček. Pražský Publicis si možnost připravit kampaň vybojoval v rámci sítě a letos se mu to podařilo už podruhé. V únoru se v Praze točily spoty, které pak kromě Česka běžely i na Slovensku a v Maďarsku.

Prohlédněte si fotografie z natáčení podzimní kampaně: