Novou tváří H&M je zpěvačka Lana Del Rey

Lana Del Rey, kampaň pro H&M

Lana Del Rey, kampaň pro H&M

První snímky kolekce H&M pro nastávající podzim a zimu jsou venku. Švédská značka si ke spolupráci přizvala populární americkou zpěvačku Lanu Del Rey. H&M tak pokračuje v úspěšné spolupráci se známými tvářemi.

Snímky nové kampaně nafotili Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin. Zpěvačka na fotografiích pózuje v růžovém angorském svetru, v kalhotách stejné barvy a s výraznými maxi náušnicemi. Tento něžný styl pak trochu rozbíjí tetování na rukou a kouřové líčení.

Lana Del Rey si vyzkoušela roli modelky poprvé, ale módní svět se o ní zajímal již předtím. Značka Mulberry po ní pojmenovala kabelku a v březnu byla na titulní stránce Vogue. „Hledali jsme módní ikonu a zpěvačku jako modelku pro kolekci podzim/zima 2012-13 a Lana Del Rey byla perfektní volba,“ řekla ke spolupráci pro časopis Vogue H&M PR manažer Chloe Bowers.

Vedle reklamních fotografií vznikl i krátký film, který bude ke shlédnutí v září na stránkách hm.com, kde bude Lana zpívat píseň „Blue Velvet“ z padesátých let.

Oděvní řetězec H&M, který působí také v České republice, využívá známé tváře k propagaci značky často. Ve spolupráci s Kylie Minogue představil kolekci plavek, s Davidem Beckhamem spodní prádlo. H&M spolupracovalo také se značkami Marni a Versace nebo Madonnou.

H&M spadá do tzv. fast-fashion odvětví, kam se řadí také gigant Inditex (například Zara). Tato branže vyniká zejména rychlými výrobními a dodavatelskými procesy a schopností rychle kopírovat trendy a kolekce dražších a exkluzivních značek.