A právě ze své vlastní kampaně Z lásky k Česku si dokázala společnost Kaufland „vystřelit“. Pod režijním vedením Petra Čtvrtníčka Kaufland bez obav říká, že má sice německé jméno, ale české srdce. Děj spotu se točí okolo tří německých mladíků, kteří zakusí, co obnáší česká tradice, a že nic není tak, jak by se na první pohled mohlo zdát…
„I přes náš německý název se považujeme za českou společnost. Dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a pěstiteli, vážíme si našich českých zákazníků a rádi nabízíme české výrobky. Ctíme i české tradice, které mohou být pro cizince – nadneseně řečeno – exotické,“ říká k pojetí spotu Michael Šperl, tiskový mluvčí společnosti Kaufland.
Spot o délce 90 sekund bude ke zhlédnutí výhradně 1. dubna mezi 19. a 22. hodinou na TV stanicích Barrandov, Prima a Nova. K vidění zůstává na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu Kauflandu.