Ogilvy PR pracuje pro P3 Logistic Parks

Společnost P3 Logistic Parks si ve výběrovém řízení na komunikaci pro ČR zvolila Ogilvy Public Relations.
Ogilvy Public Relations bude mít na starosti témata spojená s výstavbou a rozvojem stávajících logistických parků, CSR aktivity a komunikaci trendů v logistice a průmyslovém developmentu.
Výběrového řízení na zajištění komunikace společnosti P3 Logistic Parks v České republice se zúčastnilo celkem osm agentur.
„U Ogilvy se nám líbila důkladně propracovaná strategie, svěží nápady a odborný vhled do sociálních sítí. Z Prahy řídíme nejen český, ale i korporátní marketing a komunikaci, a proto se těšíme, že Ogilvy díky svým mezinárodním zkušenostem pozitivně ovlivní i naši korporátní komunikaci,“ říká Hynek Bartík, marketingový ředitel P3 Logistic Parks.
„P3 je jako Baťa v developmentu. Zná každý detail a každého zákazníka od A do Z. To nám dává příležitost nahlédnout na oblast průmyslového developmentu jako celek, hovořit o trendech a srovnáních mezi evropskými zeměmi,“ říká Dita Stejskalová, managing partner Ogilvy Public Relations, a dodává: „Logistickými parky projde téměř každý výrobek, který se prodá. Už dávno to nejsou pouze sklady, ale fascinující svět plný úžasných podnikatelských příběhů, ale i špičkových technologií.“