OgilvyOne mění koncept Komerční banky

Kampaň Komerční banky od OgilvyOne

Kampaň Komerční banky od OgilvyOne Zdroj: Komercni banka

Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne, jež s bankou spolupracuje od letošního února.

Komerční banka ve svém novém komunikačním konceptu zdůrazňuje svou připravenost být pro své klienty spolehlivým a respektovaným partnerem, který pomáhá plnit jejich sny a plány. Mít sny a plány je totiž společné pro všechny klientské segmenty banky – pro občany, podnikatele i firmy.

„V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu našich služeb a jako nositele hlavního sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes již prostě nestačí,“ uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro marketing a komunikaci Komerční banky.

Kampaň Komerční banky od OgilvyOneKampaň Komerční banky od OgilvyOne | Komercni banka

Koncept rovněž zdůrazňuje multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí.

Kampaň bude od června představena nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také na pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice ROJOmotorz, známá svou prací například pro společnosti Citroën nebo Ford. U tiskové inzerce spolupracovala banka s fotografem Stanislavem Merhoutem.