OgilvyOne rozbalila pro T-Mobile digitální vánoční kampaň

Vánoční microsite T-Mobilu

Vánoční microsite T-Mobilu Zdroj: archiv

Výběrové řízení na digitální agenturu společnosti T- Mobile vyhrála OgilvyOne na konci září a ihned začala pracovat na vánoční kampani. Nyní spustila microsite propagující službu Fresh.

Koncept digitální komunikace propagující novou službu T-Mobilu Fresh připravila agentura OgilvyOne během tří týdnů. V rámci kampaně vytvořil tým OgilvyOne microsite (www.t-mobile.cz/vanoce) spojenou s unikátním vyhledáváním, natočil a připravil videoobsah pro vánoční stránku a připravil bannerovou kampaň. Hlavní „vychytávkou“ webu je možnost nechat si ocenit stávající mobilní telefon. Atraktivní mechanika spojuje vyhledávání v databázi cen telefonů a vtipná videa v duchu komunikace T-Mobilu. Zákazníci tak mohou online zjistit, jakou cenu má jejich mobil v případě odkupu, a ještě se dobře pobaví. V sérii spotů dala OgilvyOne prostor mladým hercům, kteří již dříve vystupovali v reklamách T-Mobilu. Svoji roli tak dostal již legendární Řízek, sígři i slečna Lucinka. Po ocenění telefonu získá návštěvník webu potvrzení, se kterým může navštívit vybranou pobočku a svůj mobil zde odprodat a rovnou si pořídit nový mobil či tablet se službou Fresh. Web pomáhá přivádět potenciální zájemce do prodejen a zároveň slouží ke sběru potřebných dat. OgilvyOne se bude nově starat o digitální komunikaci T-Mobilu i během následujícího období.