Ondřej Obluk se stal hlavou skupiny Ogilvy

Ondřej Obluk

Ondřej Obluk Zdroj: archiv

Ondřej Obluk bude v nové pozici group managing directora koordinovat všechny agentury skupiny Ogilvy. Přitom i nadále zůstává ředitelem reklamní agentury.

Ondřej Obluk, managing director reklamní agentury Ogilvy & Mather, bude od července reprezentovat celou skupinu Ogilvy v pozici group managing director, a to navenek vůči trhu i v rámci mezinárodních struktur Ogilvy. Bude rovněž koordinovat business všech agentur skupiny a podporovat cross-sell klientů.

Obluk nadále zůstává ředitelem reklamní agentury a jeho klíčovým kreativním partnerem pro celou skupinu je Tomáš Belko. Nic se nemění ani na struktuře operativního řízení skupiny prostřednictvím týmu ředitelů jednotlivých firem Ogilvy v koordinaci se CFO Michaelou Procházkovou a CEO Ogilvy CEE Alexem Herdtem.

Obluk v Ogilvy pracuje od roku 1998, reklamní agenturu Ogilvy & Mather vede od roku 2011. Od té doby agentura dosáhla úspěchů v mezinárodních kreativních soutěžích i domácí Effie, stala se také Agenturou roku 2014. Novopečený group managing director vedl tým, který nedávno získal pro skupinu Ogilvy klienta Tesco, a to včetně kampaní pro region CEE.

Obluk studoval MBA na Sheffield Hallam University a VŠE Praha, obor mezinárodní obchod a politika. Působí jako externí lektor marketingových předmětů na FSV Univerzity Karlovy.