Partners v nové kampani nekecají

Kampaň Partners

Kampaň Partners Zdroj: archiv

V lednu odstartovala společnost Partners kontroverzní kampaň Nekecáme! Staví ji na bulvárním konceptu, sází na nadsázku a vtip. Kampaň, kterou připravil interní tým společnosti, má vzbudit zvědavost a zároveň vysvětlit, proč a v čem jsou Partners jiní.

Bulvární titulky na billboardech a na bannerech hlavních zpravodajských portálů, navazující články na fiktivním portálu Nekecame.cz a videa v podobném duchu, to jsou základní kameny letošní kampaně společnosti Partners, ve které spolupracuje i s „áčkovou“ celebritou Leošem Marešem.

„Rozhodli jsme se vymezit vůči negativním předsudkům, které Češi obecně vůči finančnímu poradenství mají, tím, že se prostě nebudeme bát je pojmenovat a postavíme proti nim hodnoty a zásady Partners. To by samo o sobě ovšem byla dost nuda. Takže jsme to schválně přehnali a tyto hodnoty nafoukli do senzačních titulků tak, aby nad tím lidé kroutili hlavou a přemýšleli, jak je to doopravdy,“ přibližuje hlavní myšlenku kampaně Lada Kičmerová, ředitelka marketingu a PR Partners.

Na fiktivním bulvárním portálu Nekecame.cz jsou skandální titulky vysvětleny konkrétní argumentací, články a videem. „Chceme být trochu tajemní, ne hned všude ukázat tyrkysové logo a prvoplánový odkaz na Partners. Sázíme na to, že titulek na billboardu zaujme, lidé budou přemýšlet, co je to zase za ,kachnu', a když na něj narazí později znovu online, tak si kliknou a dozví se, jak je to doopravdy. Úspěšnost kampaně tak budeme hodnotit primárně podle návštěvnosti microsite a době setrvání na ní,“ vysvětluje Kičmerová.

Kampaň PartnersKampaň Partners | archiv

Kampaň proběhne ve dvou vlnách, zimní má rozpočet 10 milionů korun a sází výhradně na outdoor a online. Online pro Partners naplánovala agentura Visibility digital, billboardy agentura Kristián. Na leden a únor bylo pronajato více než 250 billboardových ploch po celé republice. Na bannery ve stejném duchu narazí lidé na většině zpravodajských serverů.

Kampaň vznikla interně v marketingovém týmu Partners na základě diskusí s poradci a manažery Partners, kteří se s předsudky setkávají denně a musejí umět klientům i zájemcům o podnikání dobře vysvětlit odlišnost a principy Partners.

Poslední velká kampaň z roku 2013, kdy televizní reklamu s klauniádou Borise Hybnera režíroval Petr Čtvrtníček, upozorňovala na penzijní reformu a zaměřovala se na konkrétní segment. Celá byla připravena externě agenturou Kristián. Obě kampaně mají ale společnou nadsázku a humor.