Pat a Mat slaví s Pojišťovnou roku

Kampaň ČPP

Kampaň ČPP Zdroj: ČPP

Česká podnikatelská pojišťovna odstartovala podzimní kampaň na podporu prodeje pojištění. Staronové video od agentury Arnold Prague připomíná, že ČPP se stala Pojišťovnou ruku a jako dárek nabízí cestovní pojištění zdarma.

Česká podnikatelská pojišťovna zahájila 1. října kampaň na podporu cestovního pojištění, jež potrvá do konce roku 2016. Letošní podzimní kampaň opět doprovází reklamní spot.

„Stejně jako v předešlých letech chceme naší podzimní kampaní komunikovat univerzálnost pojišťovny a ukázat veřejnosti výhody plynoucí ze sjednaného pojištění. Klienti, kteří si u nás sjednají novou smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají tentokrát k pojištění speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR České podnikatelské pojišťovny.

„Nabídku cestovního pojištění jsme s úspěchem promovali v předchozím roce, pozitivní přijetí a zájem klientů nás vedl k využití nabídky tohoto benefitu také v rámci letošní podzimní kampaně,“ doplnila Kolaříková.

Kampaň, jež navíc připomíná, že ČPP se stala Pojišťovnou roku, bude k vidění rovněž na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice, dále v tisku a v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR.

Motiv kampaně se objeví i na teploměrech čerpacích stanic. Posluchači rádia Bonton a Frekvence 1 uslyší o reklamní kampani v rámci pořadu Business Party.

Na přípravě kampaně spolupracovala ČPP s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.Spot v režii Miloše Kočího produkovala společnost Patmat.