Pelé vyměnil míč za tuňáka ze Subwaye

Kampaň Subwaye s Pelém

Kampaň Subwaye s Pelém

V čase mistrovství světa posiluje řetězec restaurací Subway marketingovou spolupráci s fotbalovou legendou Pelém.

Partnerství řetězce Subway s fotbalistou Pelém je postaveno na deklaraci Pelého oblíbených produktů této firmy. V popředí jeho zájmu i kampaně stojí tuňákový sendvič.

Po vstupu Pelého do týmu Subwaye iniciovala značka ve střední a východní Evropě 360stupňovou kampaň. Fotbalová legenda je přítomna v televizní reklamě i online komunikaci. Také aktivace koncových spotřebitelů jsou navrženy tak, aby vybízely k ochutnávce výtečných sendvičů připravených přímo před vašimi zraky. Komunikace prostřednictvím sociálních médií oživuje všechny největší úspěchy Pelého a přináší fanouškům klíčové informace o tom, proč se stal legendou naší doby.

„Partnerství s Pelém posiluje naše snahy nabízet lahodná a současně energeticky vyvážená jídla pro ty, kteří prožívají intenzivní měsíc plný skvělých fotbalových zápasů. Se stejným nasazením, s jakým byl Pelé odhodlaný dosáhnout svých úspěchů, se i společnost Subway věnuje výrobě těch nejvyhlášenějších sendvičů s jednou tajnou přísadou – nabízet našim zákazníkům víc než jen požitek. Chceme budovat pozitivní zkušenost našich zákazníků spojením zábavy při účasti slavných osobností a charakteristické chuti našich sendvičů,“ řekla Fabiola Gallegos Rios, vedoucí marketingu společnosti Subway pro střední a východní Evropu.