Pivovar Litovel láká na líbačku

Líbejte se

Líbejte se Zdroj: archiv

Pivovar Litovel spouští dvoufázovou kampaň zaměřenou na zákazníky ve věku 18 až 35 let. PR je dílem agentury ADison.

Pivovar Litovel odstartoval na začátku dubna novou celostátní kampaň k ochucenému pivnímu mixu Černý Citron. Váže se k 1. květnu, svátku zamilovaných, a jejím ústředním tématem jsou právě prvomájové polibky. Navazuje tím na loňské uvedení Černého Citronu na trh.

„Cílem kampaně je omladit značku a zaměřit se i na jiné než tradiční zákazníky. Cílovou skupinou jsou v tomto případě lidé od 18 do 35 let v celé České republice,“ vysvětluje Markéta Václavková, vedoucí marketingu Pivovaru Litovel.

Za kampaní stojí PR agentura ADison. Ta v rámci propagace pivního mixu Černý Citron plánuje využít on-line komunikaci, promo akci na pražské Náplavce a navazující spotřebitelskou soutěž o ceny.

Líbejte se bláznivě!Líbejte se bláznivě! | archiv

V první, nebrandované teasingové fázi hrají prim on-line kanály, zvláště pak Facebook, YouTube a webová stránka Libejtese.cz. Druhá fáze potrvá do poloviny června. V jejím rámci poběží na brandovaném webu Cernycitron.cz celostátní spotřebitelská soutěž s cílem posílit zájem konzumentů o tento pivní mix. Kampaň podpoří také venkovní reklama a propagační materiály v místech prodeje.