Planning tým Ogilvy posílil Piňos

Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy

Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy Zdroj: archiv

V Ogilvy bude za klienty jako IBM nebo T-Mobile zodpovídat Eduard Piňos, který v agentuře zaujal pozici strategic plannera.

Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy. Bude mít na starosti především klienty IBM, a to v rámci regionu CEE, nebo T-Mobile. Zkušenosti v oblasti marketingu a reklamy sbíral v posledních letech v agenturách Nydrle nebo Leo Burnett, kde řídil aktivity značky Samsung v sociálních médiích v ČR a na Slovensku. Za tento projekt získal jeho tým v roce 2013 stříbrnou Effie.

Piňos působil také na klientské straně, a to například v digital marketingu společnosti Telefónica O2 nebo ve splečnosti Google.Na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy absolvoval obor nová média.