Pojišťovna České spořitelny spustí kampaň zaměřenou na komunikaci limitované akce, v rámci které získají klienti dvojnásobné pojistné plnění v případě závažných onkologických onemocnění. ATL kampaň poběží od poloviny září až do konce října v televizi a na internetu. V tisku a on-line médiích ji doplní klasické PR nástroje. Objeví se také na pobočkách České spořitelny.
„Základ kampaně tvoří již osvědčený reklamní spot s dvojsmysly motivujícími k odpovědnému zajištění, který jsme doplnili zbrusu novým tag-onem zaměřeným na dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění,“ komentuje spuštění kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
Spot se objeví na televizních stanicích skupin Nova, Prima a AT Max. On-line komunikace cílí na zpravodajské servery v kombinaci s portály pro ženy. Finanční poradce pak kampaň osloví pomocí specializovaných finančních portálů.
Nadlinkovou kampaň doplní PR komunikace orientovaná na tištěná a on-line média. ATL komunikaci připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Rust.
Televizní spot realizovala Pink productions, hlavní vizuál nafotil Tomáš Třeštík.