Pojišťovna MetLife opět vsadila na Snoopyho, tentokrát však se zlomenou nohou

MetLife

MetLife

V únoru pojišťovna MetLife spustila reklamní kampaň podporující zvýšení povědomí o novém úrazové mpojištění Kamarád, které je zaměřené na zdraví a vzdělání dítěte. Ústředním motivem kampaně je pejsek Snoopy, tentokrát však se zlomenou nohou. Aktuální kampaň se zaměřuje především na tištěná a online média.

Postavička pejska Snoopyho je se společností MetLife nerozlučně spjata již od roku 1985. „Snoopy a jeho přátelé The Peanuts (český překlad: Buráci) byli v 80. letech poprvé uvedeni v televizní reklamní kampani. Pojišťovna MetLife se jejich prostřednictvím natrvalo vymanila z konzervativního přístupu v komunikaci se širokou veřejností,“ říká Naďa Šeráková, vedoucí komunikace MetLife pojišťovny.

Za reklamní kampaní k produktu Kamarád stojí reklamní agentura Konektor, která vytvořila i mediální plán tištěných médií. Online media plán sestavila agentura AdExpres. Reklamní kampaň bude pokračovat až do léta. K novému pojistnému produktu vnikla také webová stránka www.pojistenikamarad.cz.