POS Media Europe otevírají pobočku v Německu

komunikace v místě prodeje

komunikace v místě prodeje

Společnost POS Media Europe otevřela v rámci plánované expanze v zahraniční novou pobočku v Mnichově. Své produkty a služby specializované v segmentu retail nabídne také klientům na německém trhu.

POS Media Germany vznikla spojením s německou firmou andré media specializující se na reklamu v supermarketech. Společnost sídlící v Regensburgu byla založena roku 1979, má přes 500 zaměstnanců a je aktivní ve více než 20 000 prodejních místech napříč Německem. Spolupráce obou partnerů ve střední Evropě započala už před dvěma lety. André média v novém společném podniku získala 25,1% podíl a POS Media práva integrovat německou maloobchodní síť partnera do svého portfolia.

Nově vzniklá pobočka POS Media Germany nabídne zadavatelům reklamy v místě prodeje síť německých řetězců. Instorová mediální skupina POS Media již spolupracuje s předními zástupci retailu jako Real, Metro, Kaufland, Rewe i Adeka a má dlouhodobě partnerství s největšími zadavateli z řad FMCG jako jsou P&G, Unilever, Nestlé, Coca Cola, Danone a Kraft.

Čtetě také:

„Reagujeme na potřeby našich partnerů z řad řetězců i klientů,“ říká CEO a vlastník Richard van het Bolscher. „S více než dvanáctiletými zkušenostmi a odbornými znalostmi jsme schopni realizovat reklamní kampaně i na německém trhu.“ dodává Bolscher.

Po nové pobočce v Mnichově bude následovat zřízení zastoupení v dalších strategických lokalitách Německa, aby společnost dokázala zajistit služby klientům po celé zemi.