Praha hledá slogan, vybere ho porota festivalu reklamy PIAF

Logo PIAF

Logo PIAF

Mezinárodní festival reklamy PIAF a Magistrát hlavního města Prahy vyhlásili soutěž o slogan Prahy. Návrh sloganu a jeho vizuální ztvárnění chce Praha využít v mezinárodních kampaních zaměřených na podporu příjezdové turistiky. PIAF tak ke své hlavní soutěži inovativních reklam z celého světa připojí zvláštní kategorii pro nejlepší slogan města Prahy a jeho grafického pojetí. Soutěž je určena především mladým kreativcům, jejichž návrhy bude hodnotit mezinárodní porota.

Třetího ročníku festivalu PIAF se 25. a 26. dubna zúčastní nejoceňovanější reklamní tvůrci z celého světa. Soutěž začala ve středu 1. února, uzávěrka bude 10. dubna. Vítěze představí PIAF na slavnostním „Best of…“ večeru 26. dubna.

„Praha sice disponuje kvalitním logem, které vystihuje multikulturnost této středoevropské metropole. Dosud ji však chybí slogan, který by ji přiblížil zahraničním turistům,“ říká Marek Hlavica, ředitel festivalu PIAF. Slogan provedený v angličtině by měl oslovit turisty z Evropy, Asie a USA.

Vlastní slogany používají či používaly i jiné metropole, např. New York, Amsterdam, Madrid či Berlín.Vlastní slogany používají či používaly i jiné metropole, např. New York, Amsterdam, Madrid či Berlín.

„Naše mezinárodní porota zaručuje, že vybraný návrh bude srozumitelný v zahraničí. Komunikaci státních institucí navíc PIAF sleduje systematicky, v naší reklamní soutěži je pro ní vyhrazena samostatná kategorie. Věříme, že díky jasnému zadání se do soutěže o slogan Prahy přihlásí řada talentů jak z Česka, tak ze zahraničí,“ dodává Hlavica. Porotu vede Izraelec Gideon Amichay a zasednou v ní uznávaní tvůrci reklam a marketingoví manažeři z Brazílie, USA, Německa, Švédska, Rakouska, Velké Británie, Ruska, Turecka i Česka.