Prazdroj spouští „love brand HR kampaň“

Plzeňský Prazdroj láká na možnost pracovat v marketingu několika z nejoblíbenějších značek piva na českém trhu. Marketéry oslovuje imageovým videem se skutečnými zaměstnanci na nejvyšších pozicích marketingu. Sdělení kampaně je prosté: „Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!“
Nejvýraznějším prvkem HR kampaně Prazdroje je imageové video, ve kterém vystupují skuteční členové marketingového týmu Plzeňského Prazdroje. Záměrně se soustřeďuje na nejsilnější charakterovou vlastnost marketérů, kterou je jejich ego. Nic je nemůže potěšit víc než potkávat svůj vlastní marketing v běžném životě a při něm se seznámit třeba s těmi nejlepšími českými sportovci.
„Cílem kampaně není rychle obsadit konkrétní pozice. Chceme ukázat rozmanitost práce a náš různorodý tým expertů, od kterých se mohou ostatní učit. Také jím chceme vyvrátit dva mýty: že pivovarnictví je ryze mužská záležitost nebo že je marketing Plzeňského Prazdroje řízen z Plzně,“ říká Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.
Videospot odkazuje na microsite Budprazdroj.cz s ukázkami úspěšných kampaní Plzeňského Prazdroje z poslední doby. Web slouží také jako komunikační hub pro zájemce o práci v marketingovém týmu. Návštěvnost webu podpoří reklamní kampaň, která poběží do konce listopadu na sociálních sítích, YouTube a v internetových vyhledávačích.
„Máme různorodé portfolio značek od pivních až po Frisco a Kingswood, které lidi milují a které jsou lídry ve svých kategoriích u nás a jedny z nejúspěšnějších českých značek v zahraničí. Ročně vytvoříme několik naprosto původních digitálních kampaní a videí, televizních reklam, děláme si originální nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, pořádáme pravidelně několik velkých společenských akcí do roka, jako je Pilsner fest, sponzorujeme nejvýznamnější sportovní akce u nás od hokeje a fotbalu až po cyklistické, běžecké amatérské závody a maratony, patříme do top 10 zadavatelů reklamy – to jsou ohromné příležitosti se naučit a vyzkoušet si u nás hodně věcí,“ vypočítává McKenzie a dodává: „Navíc se nám daří v týmu 50 lidí udržovat i při velkém pracovním nasazení super atmosféru, kdy si spolu dokážeme naše marketingové nebo přímo týmové akce výborně při pivu užít.“
Strategický koncept a web kampaně vytvořila agentura Inspiro ze skupiny Kindred Group, produkci videa zajistila společnost Nomad Films.