Příběhy začínají lákat do Česka

Česko - země příběhů

Česko - země příběhů

Podzimní kampaň CzechTourism
Podzimní kampaň CzechTourism
Podzimní kampaň CzechTourism
Podzimní kampaň CzechTourism
4
Fotogalerie
CzechTourism zahajuje kampaň s názvem Česko – země příběhů, která má přivést bonitní turisty na dovolenou do Česka. Koncept založený na vyprávění příběhů vytvořila reklamní agentura Mark/BBDO. Jde o její první kampaň pro tuto státní agenturu po letošním vítězství v tendru.

Například německé turisty by měl k návštěvě Česka inspirovat příběh Johanna Wolfganga Goetha, který prožil milostné dobrodružství v Mariánských lázních, příběh Petrarky má nalákat Italy, Petr Veliký Rusy a pro české turisty je připraveno story o Adině Mandlové. „Příběh je základem inspirace pro cokoliv. Naplňuje život každého z nás a u nás jsou příběhy na každém kroku, takže jsme se ponořili do archivů napříč republikou,“ řekl k tomu, jak kreativní strategie vznikala, šéf agentury Mark/BBDO Petr Topinka. Ten si zároveň pochvaloval spolupráci s CzechTourismem: „Ohromné bylo, že se setkalo dobré zadání kampaně a geniální produkt.“

Podívejte se na vizuály nové kampaně:

Generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška od kampaně očekává budování brandu Česko, zvýšení dynamiky příjezdů z bonitních trhů, zvýšení návštěvnosti regionů a také podporu 20. výročí zápisu na seznam UNESCO. Hlavními tématy kampaně, která poběží od konce srpna do závěru letošního roku v Německu, Polsku, Rusku, Francii, Itálii, Velké Británii a v Česku, jsou kulturní dědictví, lázeňství a aktivní dovolená v Česku.

Česko - země příběhůČesko - země příběhů

Mediální mix kampaně Česko – země příběhů tvoří online reklama, mikrostránka, tištěná média a OOH na pražském letišti. K trhům jednotlivých zemí se přistupovalo individuálně, takže se mediální plány pro jednotlivé země, stejně jako už zmíněná kreativa, od sebe liší. Mediální strategii vytvořila agentura Mediacom, nákup médií získalo na základě tendru konsorcium agentur Red Media a Mindshare. Na nákup médií je vyhrazeno 22 milionů korun, vytvoření kreativní strategie stálo 1,9 milionu korun.

Na vizuálech kampaně se prozatím neobjeví nové logo z dílny studia Marvil, které CzechTourism představil koncem června. Jak už bylo dříve avizováno, začne se naplno používat až od ledna 2013.

O nové destinační značce Česka se dočtete zde: