Internetové projekty, které Google vlastní, se na příjmech podílely ze 69 % (7,31 mld. dolarů), partnerské weby přinesly dalších 27 % (2,91 mld. dolarů). Celkem 54 % svých příjmů Google vygeneroval mimo USA (ve stejném období 2011 to bylo 53 %).
„Ohromující nárůst vidíme u velkých sázek na produkty, jako jsou Android, Chrome a YouTube,“ prohlásil CEO Google Larry Page, podle kterého Google stojí teprve na začátku možností, jak technologiemi zlepšit životy lidí.
Z finančních výsledků také vyplývá, že v prvním čtvrtletí 2012 klesla průměrná cena za jedno kliknutí (CPC) včetně reklam umístěných na serverech vlastněných Googlem meziročně o téměř 12 procent. Podle společnosti Marine Software, předního amerického poskytovatele online reklamních služeb, zároveň o více než 24 procent vzrostl celkový objem kliknutí. Za pomalé snižování CPC Google pravidelně čelí kritice své obchodní politiky.