Prima zaštítí marketingové aktivity pod vlastní značkou Solootions

Solootions

Solootions Zdroj: archiv

Pod obchodní značkou Solootions zastřeší skupina Prima svoje marketingové a PR aktivity. S novou značkou startují také nové marketingové projekty včetně zmrzlinového brandu.

Prima v rámci značky Solootions rozvíjí pro děti nový brand Primáček, pro milovníky běhu je v plánu závod Love Run, pro mládež zase festival s youtubery.

Primáček souvisí s ranním pásmem pro děti vysílaným na hlavním kanále televize Prima. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček (Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun), z nichž každá má typický charakter. Prvním plánovaným počinem je nový dětský časopis Primáček, který vzniká ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont a na stáncích se objeví na počátku března.

Oblíbené hrdiny najdou děti i v mrazácích. Solootions totiž na český a slovenský trh uvádí novou řadu Primáčkových zmrzlin. „Pro letošní sezónu jsme s partnerskou společností Pinko připravili tři příchuti zmrzlin Primáček. Celkem je nabídneme v šesti obalových designech,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je za agenturu Solootions zodpovědný.

Primáček: televizní zmrzlinaPrimáček: televizní zmrzlina | archivPrimáček: televizní zmrzlina

Prvními klienty servisovanými pod značkou Solootions jsou společnosti Viacom International Media Networks, pro kterou zajišťuje nákup a plánování médií pro propagaci značky Prima Comedy Central, a Pražské Benátky, které provozují vyhlídkové plavby v Praze a pro něž Solootions zajišťuje PR aktivity.

„Neustálý rozvoj naší marketingové a PR činnosti nás přivedl k myšlence vzniku nové obchodní značky Solootions, pod kterou můžeme klientům nabízet komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Naší výhodou na trhu je, že dokážeme těžit ze zázemí silné mediální skupiny. Máme úzkou vazbu na média vlastněná v rámci skupiny Prima, ale zároveň se výborně orientujeme na celém mediálním trhu a jsme schopni nabízet unikátní komunikační řešení,“ vysvětluje Pýcha.

Dalšími oblastmi, na které by se značka Solootions měla orientovat, je vydávání časopisů, knih, pořádání festivalů, merchandising, ale i další sportovně kulturní akce včetně odborných konferencí.