Prospěšná žihadla rozdána

Nejlepší tištěnou reklamou byla zvolena kampaň „</mysli>“ organizace Gender Studies, o. p. s., která vznikla ve spolupráci se studiem Photon.
“ organizace Gender Studies" alt="2899494:normal690:true:true:true" width="690" height="408" /> “ organizace Gender Studies" alt="2899496:normal690:true:true:true" width="690" height="408" />
V kategorii televizní a kinospot zvítězil „Rok jinak“ Nadace Vodafone Česká republika, vytvořený ve spolupráci se společností McCann Erickson Prague.
Vítězem v kategorii internetová kampaň se stala kampaň „3 minuty stačí“ neziskové organizace Amnesty International Česká republika, o. s., která vznikla ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague.
V kategorii rozhlasových spotů obhájil svoje loňské vítězství Nadační fond Českého rozhlasu s reklamním partnerem Publicis Prague, nově s kampaní „Autobusová Kavárna POTMĚ“. Svého favorita vybírala také veřejnost v online hlasování. Z šestnácti nominovaných kampaní získal nejvíce hlasů (celkem 2396) rozhlasový spot „Helppes – Super den“ obecně prospěšné společnosti Helppes – centra výcviku psů pro postižené o. p. s., která jej vytvořila ve spolupráci s agenturou Scholz & Friends Praha a která tak obhájila své loňské vítězství.
Dvojitá porce přihlášek
Vítěze v každé kategorii vybrala nezávislá odborná porota, která navíc letos udělila i speciální Cenu poroty. Získala ji slovenská nezisková organizace VIA IURIS, o. z., za kampaň „Za dobrú voľbu predsedu Najvyššieho súdu“, kterou vytvořila společně s agenturou SCR
„Počet přihlášených kampaní oproti minulým ročníkům dramaticky stoupl, letos jsme hodnotili skoro dvakrát víc prací. Zejména kategorie internetová kampaň se významně rozrostla nejen co do počtu, ale také do rozmanitosti, kterou internet a sociální sítě nabízejí. Přihlašovatelé se s nimi konečně nebojí kreativně pracovat,“ říká člen poroty Václav Sochor ze společnosti Bison & Rose.