Regie Radio Music bude prodávat reklamu tabletového týdeníku Dotyk

VÍCE A MÉNĚ: Čtenáři kladou důraz na vizualizaci a kvantitu

VÍCE A MÉNĚ: Čtenáři kladou důraz na vizualizaci a kvantitu Zdroj: Repro Strategie

RRM budou prodávat inzerci do týdeníku Dotyk jako součást balíčku zejména s reklamou vysílanou v rádiu BBC (Studio Zet). Pro tuto příležitost byl vytvořen i nový inzertní formát “SuperSponzoring”, který bude v rámci balíčků výhradně prodáván prostřednictvím RRM.

„Od spolupráce s Tablet Media si slibujeme zejména efektivní rozšíření našeho stávajícího portfolia o vysoce bonitní cílové skupiny. Zatímco rádia působí nejsilněji během dne, prime time magazínu Dotyk nastupuje odpoledne a večer,“ říká Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu Lagardere Active ČR. Dotyk je prvním českým čistě tabletovým týdeníkem. Získal prestižní mezinárodní cenu Nejlepší evropský tabletový časopis roku a zvítězil i ve dvou domácích soutěžích. Stal se Časopisem roku v kategorii digitální počin a Nejlepší tabletovou aplikací roku.