Regionální potravina hledá komunikační agenturu

Regionální potravina

Regionální potravina

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) vypsal veřejnou zakázku na komunikační podporu značky Regionální potravina v letech 2014 a 2015. Předpokládaná hodnota zakázky je 57 milionů korun.

Strategickým cílem kampaně pro následující dva roky je přiblížení značky spotřebitelům tak, aby se zvýšila její znalost. SZIF požaduje, aby kampaň vedla ke zvýšení poptávky spotřebitelů po produktech se značkou Regionální potravina.

V období let 2012 a 2013 měla komunikaci značky na starosti reklamní agentura Ogilvy. Podle zveřejněných výsledků kampaně za toto období byla v srpnu 2013 spontánní znalost značky 10 procent a podpořená znalost značky 32 procent.

Předpokládaná hodnota zakázky je 57 milionů korun, termín pro doručení nabídek je 24. ledna 2014. Podle zveřejněných údajů bude rámcová smlouva uzavřena s jedním účastníkem tendru.

V současné době ještě není uzavřen další tendr SZFI na komunikaci značky Klasa pro rok 2014 s předpokládanou hodnotou poptávaných služeb 158 milionů korun. Byl vypsán koncem srpna a lhůta pro podání nabídek skončila 21. října. Do konce roku je komunikační agenturou značky Klasa Comunica, vítěz tendru pro rok 2014 zatím nebyl oznámen.