Reklama s bankéři funguje. Air Bank má už 190 tisíc klientů
„Od dubna, kdy jsme začali úročení na běžných účtech nabízet, se zájem o ně zdvojnásobil. Každý pracovní den otevřeme 500 nových běžných účtů. Pětina klientů si spolu s tím rovnou zažádá i o kompletní přechod k nám s využitím kodexu mobility,“ říká ředitel retailového bankovnictví Air Bank Michal Strcula.
Air Bank se letos v komunikaci zaměřila i na nabídku úročeného běžného účtu i na možnost využití kodexu mobility při změně banky:
Celkově si jen od začátku letošního roku převedlo svůj běžný účet k Air Bank s využitím kodexu mobility téměř 12 000 klientů. To je třikrát více, než za celý loňský rok dohromady. Přes 80 procent klientů přešlo tímto způsobem k Air Bank jen ze tří největších bank, tedy České spořitelny, ČSOB a Komerční banky.
Air Bank na přípravě kampaní od samého začátku spolupracuje s reklamní agenturou Mather Advertures a s režiséry Michalem Nohejlem a Martinem Přikrylem, kteří tvoří bod značkou MODS. Podívejte se, jak se točí reklama Air Bank:
Do nových bank by se mohla přesunout až polovina Čechů
Výsledky nedávného průzkumu společnosti STEM/MARK naznačují, že odliv klientů od velkých bank bude pokračovat. Pokud by si dnes totiž klienti znovu vybírali, kde si založí svůj běžný účet, šla by podle průzkumu do některé ze tří největších bank – České spořitelny, Komerční banky a ČSOB – jen necelá třetina oslovených klientů. Dnes je přitom u tří největších bank zhruba tři čtvrtě Čechů.
Kam by klienti šli, pokud by si znovu zakládali svůj běžný účet?
Naopak pro téměř polovinu oslovených respondentů by byla první volbou některá z takzvaných z nových bank – Air Bank, Equa bank, Fio banka, mBank nebo Zuno. U nových bank je dnes přitom přibližně desetina klientů. Pokud by se tedy klienti ke změně skutečně odhodlali, zmenšil by se počet klientů tří největších bank na necelou polovinu. Počet klientů nových bank by se téměř zpětinásobil.
Další články o Air Bank: