Reklamní kecy: Zuno si střílí ze své branže

Kampaň banky Zuno od agentury Gunpowder

Kampaň banky Zuno od agentury Gunpowder Zdroj: Zuno

Petr Novotný , Strategie
Banka Zuno si v nové kampani na spotřebitelské půjčky opět střílí z reklamních klišé. Za copy „Nej sem, nej tam“ stojí opět agentura Gunpowder.

Záměrem nové kampaně banky Zuno na spotřebitelské půjčky a jejich refinancování je dokázat divákovi, že některé nabídky opravdu dávají smysl a nemají žádná skrytá „ale“. Z reklamního spotu banky běžícího na retro televizi se tak v novém spotu vynoří týž herec a promluví o pocitech, které jsou mnohdy s reklamou spojené.

„Vím, co si myslíte, že jsou to jen reklamní kecy. Nej sem, nej tam. Ale realita je pak jiná. Proto máme důkaz, že refinancování v Zuno je stále nej,“ hlásí herec ve spotu.

„Zuno pokračuje v dosavadním konceptu reklam se čtyřmi známými herci. Snížení úroků bude banka promovat i v dosavadních spotech zaměřených na půjčky,“ potvrzuje PR & Marketing Communication Supervisor v Zuno Zuzana Nemčeková.

Kampaň poběží po celý rok střídavě s kampaní k půjčce. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí budou spoty na TV Nova a TV Prima podpořené bannery, PPC a Facebookem.