Rémy Cointreau hledá madiálku pro Česko a Slovensko

Rémy Cointreau

Rémy Cointreau

Společnost Rémy Cointreau vypsala výběrová řízení na zajištění služeb plánování a nákupu médií pro rok 2014 pro Českou republiku a pro Slovensko.

Do výběrového řízení pro Českou republiku se přihlásily, kromě současné agentury Attention! Media, také agentury Médea, Mindshare a Starcom. Do výběrového řízení pro Slovensko se přihlásily, kromě současné agentury Mindshare, také agentury Panmedia, PHD, Unimedia a Vizeum.

„Hledáme agenturu schopnou přinášet inovativní mediální řešení a pomoci nám podpořit rozvoj a pozici našich klíčových značek,“ řekl marketingový ředitel společnosti Ondřej Roček. Obě výběrová řízení budou rozdělená na dvě části a jejich ukončení se očekává počátkem prosince. Organizací tendru a poradenstvím při výběru agentury byla pověřena společnost FLEmedia.

Do portfolia Rémy Cointreau patří řada značek alkoholických nápojů. V České republice jsou to například Mataxa, Jägermeister, Jim Beam, Campari nebo Cinzano.