Dvousettisícová pokuta pro Creative Store je nejvyšším finančním postihem, o kterém Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém 5. zasedání rozhodla. Agentura zaplatí za zpracování reklamy, která je podle zprávy RRTV „nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu“. Spot, který byl odvysílán v březnu 2012 ve dvou mutacích více než pětsetkrát, obsahoval nepravdivé tvrzení „V prodejnách Kuchyně Gorenje v březnu neplatíte DPH. A navíc získáte spotřebiče zdarma,“ Promovaná akce probíhala tak, že slovo „zdarma“ nebylo pravdivé.
Celkem pět pokut bylo uděleno společnosti CET21. Nejvyšší z nich ve výši 150 tisíc korun byla reakcí na porušení ustanovení, které zakazuje zařazovat v době od 6 do 22 hodin pořady a upoutávky, které by mohly ohrozit fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mladistvých. Inkriminovaným pořadem byla Kriminálka Miami VIII, která běžela dne 18. září 2012 v 17.30 na programu Nova a přinesla naturalistické oběti násilí, které mohly, zejména dětským divákům, způsobit psychický otřes.
Stejný zákonný důvod měla další pokuta pro Novu. Tentokrát se jedná o 20 tisíc korun za zařazení nevhodných upoutávek na pořady na programu fanda, které byly odvysílány v půl osmé večer a protagonistky v nich ve spodním prádle popisovaly své sexuální zkušenosti a představy. Další pokuty RRTV Nově udělila za překročení vyhrazeného času pro reklamu (50 tisíc), za odvysílání reklamního sdělení, které nebylo jako reklama rozeznatelné a oddělené (50 tisíc) a za odvysílání sponzorské upoutávky bezprostředně před začátkem pořadu (také 50 tisíc korun).