S Air Bank pod třešeň, s Metaxou na Petřín

Mapa třešní od Air Bank

Mapa třešní od Air Bank Zdroj: Air Bank

Air Bank dává nový obsah svému krédu „I banku můžete mít rádi“ a zveřejňuje interaktivní mapu třešní jako orientační pomůcku pro zamilované před prvomájovým polibkem. Bance pomáhala s realizací agentura SiteOne. Na panáka na Petříně zase láká Metaxa.

Jednu z nejdůležitějších otázek prvního máje, tedy kde ve svém okolí najít vhodný rozkvetlý strom pro prvomájový polibek, pomáhá letos všem zamilovaným vyřešit Air Bank. Banka připravila online mapu třešní a společně se svými zaměstnanci, klienty a fanoušky ji zaplňuje rozkvetlými stromy ze všech koutů republiky.

„Ze zkušenosti víme, že ne vždy je lehké najít prvního května květy obsypanou třešeň. Proto jsme se rozhodli lásce pomoci a připravili mapu s třešněmi, pod kterými bychom podle tradice právě v tento den měli políbit milovaného člověka,“ říká šéf marketingové komunikace Air Bank Tomáš Brych.

Na stránce www.airbank.cz/tresne si lze vyhledat nejbližší rozkvetlý strom ve svém okolí nebo přidat třešeň vlastní, a usnadnit tak hledání ostatním zamilovaným.

Nápad na online mapu třešní vznikl v marketingovém týmu banky. S jeho vytvořením pomáhala Air Bank digitální agentura SiteOne.

S Metaxou za Máchou

Na prvního máje se svědomitě připravila i značka Metaxa Honey Shot, která už na začátku dubna představila personalizovanou etiketu a nabídla spotřebitelům vytvořit si unikátní dárek pro své milé k 1. máji. Tuto možnost využily takřka tři tisíce spotřebitelů v České republice a dva tisíce na Slovensku.

Metaxa svolává na PetřínMetaxa svolává na Petřín | Metaxa

Jako odměnu těm, kteří si etiketu vytvořili, ale i všem ostatním, kteří chtějí oslavit první máj, přináší Metaxa Honey Shot prvomájové setkání na Petříně u sochy K. H. Máchy. Všichni zamilovaní se tu mohou nechat vyfotit od profesionálního fotografa, a získat tak zdarma památku. Další překvapení značka tají a představí ho až na místě.

Metaxa Honey Shot byla v Česku uvedena před rokem – za poměrně krátkou dobu se etablovala, Češi vypili téměř dva miliony panáků této značky.