Sabre Awards: Dům za 24 hodin ovládl Střední a východní Evropu

Neopublic Porter Novelli

Neopublic Porter Novelli Zdroj: red

Hlavní cenu v kategorii Střední a východní Evropa získala na letošní soutěži Sabre Awards agentura Neopublic Porter Novelli za kampaň Dům za 24 hodin, kterou realizovala pro značku Xella. Porter Novelli se zároveň stala nejúspěšnější sítí v rámci regionu EMEA. Výsledky soutěže se tento rok vyhlašovaly v Cupula las Arenas v Barceloně.

Agentura Neopublic Porter Novelli postavila svoji kampaň na myšlence, jak představit rychlost, díky níž lze dům z pórobetonu od Ytong Xella CZ postavit. Během jednoho dne byla hrubá stavba dokončena a následně prezentována médiím. Výsledkem PR kampaně bylo přes dva miliony impresí v médiích a pozitivní ohlas u klientů a obchodních partnerů společnosti Xella CZ.

K dalším oceněným sítím na letošní Sabre Awards patřily také Burson-Marsteller, Fleishman-Hillard, Hill+Knowlton, Ketchum, Cake, Cohn & Wolfe, Dynamic Relations, Edelman, Grayling, Jung Relations, M&C Saatchi, Ogilvy, Trigger a Weber Shandwick.

Soutěž Sabre Awards vyhlašuje sdružení The Holmes Report. Jde o nejvýznamnější evropské ceny v oblasti komunikace s veřejností. Letošního ročníku se zúčastnilo více než 500 hostů, kteří zastupovali zhruba 100 firem a agentur z 30 zemí celého světa.