Scanner: Abercrombie & Fitch má problém s erekcí

...nebo s výsledovkou, nebo s obojím. Tak či tak, firma proslulá kombinací konzervativního pohledu na svět (Chceš u nás dělat? Dodržuj naše normy pro oblékání, ať jsi muslim, nebo ne.) a reklamy nabité testosteronem od sexuální tematiky couvá.
„Napříště se vyhneme sexualizovanému marketingu,“ uvedlo firemní prohlášení minulý týden. „Budeme svůj marketing soustředit na nové produkty a trendy.“
Tomu říká Scanner revoluce: firma slíbila, že už nebude zaměstnávat lidi podle aktraktivnosti postavy; je konec do půl těla svlečeným prodavačům, jimž se dosud říkalo „modelové“, ačkoli správně mělo být „polonahý podržtaška“. Dnes z nich budou „reprezentanti značky“, tedy značek Abercrombie & Fitch a Hollister. Firma zkrátka stáhla ocas mezi nohy, chtělo by se napsat. Zalekla se korektnostní policie, která měla A&F za zlé, že je elitářská, jak to ostatně ukazuje fotografie vyzývající k bojkotu značky.