Jak vypadá banán, víte sami, takže pro představu o celkovém efektu stačí dodat, že strávníkův komfort zajišťují ve střední části pouzdra příhodné vroubky.
Groupon posléze posadil ke spoustě firemních komputerů vtipné lidi, kteří odpovídali na záplavu dotazů a komentářů na adresu novátorského výrobku. (Taky je možné, že si některé z dotazů posílají sami, ale to nejde zjistit.)
Z těch nejepších: „Holly Anne: 'Co když je můj banán příliš velký?' Groupon: 'Nepřehánějme, Holly.' Adriana Garcia: 'Už vidím, jak se bude tvářit učitelka, až tohle moje dcera vytáhne ve škole.' Groupon: 'Jako profesionál ve školství, který rád vidí, že jeho studenti podnikají zodpovědné kroky k zachování svých stravovacích ingrediencí v neporušeném stavu.'“
A pointa? Výrobce prodal během dvou dnů 1700 „banánových bunkrů“, jak se produkt oficiálně jmenuje.