Scanner: Panáka za kalhotky!

Denisa: náušnice Bulgari, kolekce Sassi; náhrdelník
Bulgari Serpenti; delší náhrdelník, kolekce Intarsio;
hodinky Bulgari Assioma; náramek Monete (info
o cenách v butiku Bulgari); podprsenka a kalhotky La Perla, info o ceně v butiku; punčošky H&M, 249 Kč

Denisa: náušnice Bulgari, kolekce Sassi; náhrdelník Bulgari Serpenti; delší náhrdelník, kolekce Intarsio; hodinky Bulgari Assioma; náramek Monete (info o cenách v butiku Bulgari); podprsenka a kalhotky La Perla, info o ceně v butiku; punčošky H&M, 249 Kč Zdroj: Lucie Robinson

Na světě je málo zemí, kde by kampaň se sexuálním podtextem zapadla. Ve věčně navátém Irsku to ale jde. Eventová agentura tam proto musela hodně přidat. Ale jinak je veselo po celé planetě, ostatně jako každý měsíc.

Americká Al-Džazíra už vysílá

Méně reklamních spotů a méně celebrit než u konkurence slibovali šéfové nové americké kabelové televize. Není to televize ledajaká: Al Jazeera America má vlastníky v Kataru a její mateřská společnost 11. září 2001 jásala nad útoky na New York a Washington. Vedení slíbilo vysílat šest minut reklamy na hodinu programu. Běžná konkurence přitom za hodinu odvysílá 15 až 17 minut reklamy. „Naším prvořadým cílem není maximální zisk, nýbrž poskytování objektivního zpravodajství založeného na faktech,“ nechal se slyšet generální ředitel Echab aš-Šichábí.

Dělejte si reklamu sami

Dva z nejúčinnějších snižovačů lidského IQ, televize a sociální sítě, spojují síly. Záměrem je, aby lidé sledovali televizi a zároveň ve větách co nejholejších vytrubovali do světa, že ji fakt sledují. Nástroj tohoto bohulibého cíle se jmenuje TV Trending a uživatelům se zobrazuje v horní části jejich „timelinu“. Vypadá to jako reklama, ale ve skutečnosti je to zobrazení „trendujících“ televizních pořadů, jak píše publikace Mashable, která se v takových věcech vyzná. Nechat lidi, aby reklamu vytvářeli sami, když jim nevoní ta oficiální, to je opravdu husarský kousek!

Sexuální marketing zabral

Irové jsou celí vzrušení, až se jim to nelíbí. Řeč je o kouscích tamní marketingové firmy Midnight Promotions. Její nejčerstvější akce připadla na 14. srpna, kdy se v Irsku zveřejnily výsledky maturitních testů. Firma na ten večer, který i bez jejího přispění tradičně provázejí hromadné studentské pitky, vyhlásila akci s dvojsmyslným názvem Fuck Results, vyzývající jednak k hození výsledků testů za hlavu a jednak ke zvýšené sexuální aktivitě. Akci, jíž se zúčastnily desítky barů po celé zemi, doprovázely soutěže v konzumaci alkoholu, ostrovní ekvivalent hry ve flašku, „miss mokré tričko“ a jiné tematické hrátky. Asociace irských rodičů, vědoma si faktu, že v zemi platí jeden z nejpřísnějších evropských zákonů o potratech, hlasitě protestovala, čímž zajistila pro Midnight Productions potřebnou publicitu. Předchozí fígl firmy, dublinská akce, při níž návštěvnice barů dostávaly drink zdarma výměnou za kalhotky, totiž ve veselém Irsku jaksi zapadl.

O krok blíž světlým zítřkům

Jednadvacátého srpna čert nespí. Češi už to vědí 45 let, ale letos to pocítili i lidé ze světa onlinu. Mark Facebook Zuckerberg oznámil, že se jeho firma zasadí o masové rozšíření internetu i mezi lidi, kteří k němu dnes ještě přístup nemají. A je jich zhruba pět miliard! Úspornější aplikace povedou k lepší dostupnosti internetu, tvrdí Zuckerberg.