Kde by se mnohá jiná společnost vydala po složité, drahé a nudné právní cestě plné advokátů, Scoot se rozhodl pro humor. Napřed si dělal ze Spiritu legraci na své facebookové stránce; potom poslal marketingovému manažerovi Spiritu příručku s názvem „Jak sestrojit reklamu na Scoot během pěti minut“, vypustil zprávu, že jedno ze svých letadel přejmenuje na Spirit („když jsou takoví naši fandové“ a nakonec za pomoci singapurské pobočky agentury Saatchi & Saatchi vymyslel kouzelný trik. Kolem ústředí Spirit Airlines v Miramaru na Floridě nechal přeletět vzducholoď s nápisem „Ahoj Spirite, nikdy nebudeš umět dělat věci správně po scootovsku“. (V originle zní to slovo „scootitude“.)
Spirit po scootovsku | Konkurent žertéřem
Scanneru je docela jedno, která z aerolinek kopíruje kterou, nebo jestli obě dostaly nezávisle na sobě nápad dělat si jméno navlas podobným způsobem. Ale utrácení peněz za legraci, byť komerčně motivovanou, je mu scootečně sympatické.