Vyplývá to ze spotu, jímž agentura BBDO na konci dubna zahájila novou kampaň řečeného finančního ústavu. Dvě lesby se v něm na čemsi domlouvají znakovou řečí. Banka se natočením lesbispotu vydala po cestě velebení homosexuality, po níž se poprvé vydal výrobce potravin Nabisco při propagování cereálií Honey Maid; v jeho přelomovém spotu před rokem figuroval pár homosexuálních mužů.
Banka Wells Fargo to s prezentací tématu rodiny a adopce myslela dobře
„Skutečně jsme si mysleli, že je to skvělý způsob prezentace témat rodiny a adopce, která tvoří významnou součást naší komunity a životů mnoha našich klientů. Provedli jsme to způsobem, jenž je podle nás věrný našemu pohledu na diverzitu a inkluzivitu,“ řekl marketingový šéf Wells Fargo Jamie Moldafsky.
Scanner by tomu člověku někdy rád pohlédl do očí, ale protože to je technicky obtížně proveditelné, prozatím se spokojí s tím, že bance poblahopřeje k nově probuzenému smyslu pro společenskou odpovědnost. Zároveň předpokládá, že čerstvě nalezené svědomí banku přiměje konat stejně i v jiných oblastech; například že vrátí do svého účetnictví nedeklarovaných zhruba půl bilionu dolarů, které drží díky umně nastavené legislativní mezeře na Kajmanských ostrovech.